-
Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
- Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
- Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
-
Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
- Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
- Czy certyfikat jest ważny?
Logowanie do systemu eCorpoNet
- Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
- Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
- Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
KOMUNIKAT
Szanowni Klienci,
wdrożyliśmy nową, przeglądarkową wersję eCorpoNet. Logowanie do nowej przeglądarkowej wersji eCorpoNet odbywa się przez wybranie przycisku [NOWY ECORPONET] . Dotychczasową wersję eCorpoNet opartą na JAVA przez wybranie przycisku [URUCHOM]
UWAGA!!
Mając na uwadze bezpieczeństwo klientów naszego banku, prosimy o zapoznanie się na naszej stronie z komunikatami bezpieczeństwa. Znajdują się tam poradniki z informacjami o wykorzystywaniu kart płatniczych oraz dokonywaniu transakcji w sklepach internetowych oraz korzystaniu z dostępu do pieniędzy za pośrednictwem zdalnych kanałów dostępu - Internetu, telefonu [CZYTAJ]